Zwrot lub reklamacja
Możesz zgłosić reklamację jeśli zakupiony produkt działa nieprawidłowo. Nasze zestawy chronione są gwarancją producenta przez okres 2 lat.Możesz zgłosić zwrot produktu do 14 dni od daty zakupu.
01
Zaloguj się na swoje konto.
Twoje konto jest aktywne przez cały czas.
Konto klienta zakładałeś podczas dokonywania zakupów.
Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je odzyskać.
02
Przejdź do zakładki
historia zamówień i szczegóły.
Zobaczysz listę produktów, które zamawiałeś. Wejdź w szczegóły aby złożyć reklamację lub zwrócić produkt.
03
Poproś o zwrot
lub zgłoś reklamację.
Jeśli chcesz zwrócić produkt kliknij przycisk "Poproś o zwrot".Jeśli chcesz zgłosić reklamację wybierz z listy produkt i wyślij wiadomość wraz z opisem problemu. Skontaktujemy się z Tobą i wyjaśnimy dalsze kroki.